Tuesday, February 5, 2008

Dojka

Ogromna žila na njenoj dojci beše odvratna jednako koliko i privlačna. Pitao sam je zašto mora da provocira, ona reče da ne zna o čemu pričam. Nisam potencirao jer sam se plašio da bi put do seksa bio trnovit. Ponudio sam je jelom, a ona me na trenutak sa iskrenim čuđenjem pogleda, da bi sekund kasnije okrenula glavu gestom koji je govorio: - Ma, jook... U sledećih pola sata plašila me je pričama de je kurva i da ona to nikada ne bi radila da nije narkomanka. Savetovala me je da nikada ne okusim ništa drugo sem marihuane, čak ni duvan, jer sve ostalo bespovratno remeti hemijsku ravnotežu organizma. Onda je naprasno počela plakati i govoriti da joj je jedino majke žao... (oca nijednom ne pomenuše). Zbunjen koliko sluđen pitah je da je odvezem kući, na šta mi neprijatno odbrusi: „Kakva sam ja budala“... Rastali smo se kao prijatelji.

No comments:

Poruke duha vremena PDV - Promocija pilot materijala igranih minijatura